Gestor nexo
Zarządzanie relacjami z klientami
Rozbudowana ewidencja danych klientów, historia kontaktów, definiowanie i wykorzystywanie zbiorów klientów itp.
Wbudowany klient pocztowy
Proste i efektywne prowadzenie korespondencji, wysyłanie maili zbiorczych itp.
Wsparcie w organizacji biura
Planowanie i wykonywanie działań, przypomnienia, kontrola postępów prac, rezerwowanie zasobów (np. samochodów)
Praca w systemie nexo
Ścisła integracja z Subiektem nexo – praca na jednej bazie, wspólnych kartotekach, cennikach itp.
Poszukujesz narzędzia, które poprawi jakość relacji z Twoimi klientami, a jednocześnie wesprze organizację biura? Oto Gestor nexo – funkcjonalny program, który zautomatyzuje wiele procesów w Twojej firmie, oszczędzi czas i usprawni czynności. We współpracy z innymi aplikacjami linii InsERT nexo program ten tworzy praktyczny system pracujący na jednej bazie – integracja z Subiektem nexo pozwala m.in. na korzystanie ze wspólnych kartotek klientów i asortymentu, cenników i promocji, a także łatwe przekształcanie ofert w dowolne dokumenty handlowe i magazynowe.
Prowadź szczegółową ewidencję danych klientów wraz z historią kontaktów. Przedstawiaj i negocjuj oferty. Korzystaj z wbudowanego klienta pocztowego Gestor nexo, który umożliwia prowadzenie korespondencji elektronicznej, zbiorczą wysyłkę maili itp. Dzięki tym wszystkim funkcjonalnościom obsługa klienta i współpraca z kontrahentami Twojej firmy wejdzie na najwyższy poziom, a to realnie przełoży się na wzrost zysków.
Program do zarządzania relacjami z klientami Gestor nexo spełnia jeszcze jedną bardzo ważną rolę – organizuje i usprawnia pracę wewnątrz firmy. Zaplanuj wykonywanie zadań, przydzielaj je poszczególnym pracownikom, kontroluj postępy prac, dokonuj rezerwacji np. pojazdów służbowych. Wszystko to za pomocą jednego programu!
Najwyższa jakość obsługi klienta i doskonała organizacja firmy – Twoja firma zasługuje na program Gestor nexo!